구분 / 출판사명 |
논문 (저서) |
연월 |
파일 |
한국광고홍보학보 |
[논문] 금연 캠페인 주체에 따른 설득 효과 연구: 설득 지식 모형(PKM)을 중심으로 |
201801 |
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한국컴퓨터게임학회논문지 |
[논문] The Effect of Realistic Sound on User Experience and Aggressive Attitude in Violent Video Game |
201802 |
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한국산학기술학회논문지 |
[논문] 여가 인식과 활용에 미치는 영향 요인에 관한 연구 |
201802 |
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Intelligence and Info. System |
[논문] Building an Analytical Platform of Big Data for Quality Inspection in the Dairy Industry: A Machine Learning Approach |
201802 |
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프리렉 |
[저서] 러시아, 미국을 해킹하다 |
201712 |
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한국학술정보 |
[저서] 4차 산업혁명과 실감미디어 |
201710 |
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한울아카데미 |
[저서] 뉴미디어와 공간의 전환 |
201706 |
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Information |
[논문] Smartphone Addiction Level and Smartphone Use Expectation in Adults |
201708 |
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Journal of Economic Research |
[논문] The Effect of Achievement Value, Study Plan and Learning Activities on Career Identity and Life Satisfaction |
201702 |
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한국게임학회논문지 |
[논문] 흡연 기능성 게임에서 심리생리학적 경험과 흡연의 부정적 태도와의 관계에 대한 연구 |
201712 |
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